Už žiadny strach a bolesť. S tým všetkým si vieme poradiť!

Všetci sa niečoho bojíme. Ani strach zo zákroku u zubára nie je výnimkou. Často aj pred jednoduchým zákrokom pociťujeme vnútorné napätie, či dokonca strach. Ako pracujeme so strachom pacientov na našej Zubnej klinike Estetike?

K našim pacientom pristupujeme individuálne, zakladáme si na tom, aby sme pacientovi dôsledne vysvetlili celý proces práce. S týmto prístupom sa nám darí uviesť pacientov do kľudu už od vstupu na recepcii. Tam Vás pani recepčná milo a s úsmevom privíta. V čakárni hrá príjemná relaxačná hudba a všetci sa usmievajú. V tomto duchu k Vám pristupuje celý tím lekárov a sestričiek.

Počas vyšetrenia lekári neustále komunikujú s pacientom. Vysvetľujú postup práce, čo práve robia a čo sa bude diať ďalej. Snažia sa, aby bol pacient o všetkom
informovaný a nič ho neprekvapilo.

Strach rozdeľujeme nasledovne:
Strach z bolestivého zákroku – u nás sa každý zákrok vykonáva pod anestéziou.
Strach z bolesti po zákroku – pri väčších zákrokoch lekár povie pacientovi ako sa doma starať o ústnu dutinu. Pri niektorých komplikovaných extrakciách sa predpisujú lieky od bolesti, prípadne aj antibiotiká.
Strach z návštevy zubnej ambulancie – nemusíte mať vôbec žiadne obavy z návštevy u nás, pretože k vám pristupujeme citlivo a s pochopením. Aj my sa z času na čas ocitneme v zubárskom kresle ako pacienti, preto vám rozumieme. 😏

Malá rada na záver znie: „Riešte problémy so zubami včas, nenechajte ich zájsť príliš ďaleko a zverte sa do rúk odborníkov.

Kontaktujte nás a my sa o vás s láskou a porozumením postaráme.

Evka